dimecres, 27 de març del 2019
MILLORES EN EL TRANSPORT PÚBLIC
Al barri de Mas Lluí fa uns mesos es va ampliar el recorregut de la línia interurbana L52 /que unia la part baixa del barri amb la ciutat de la justícia de L'Hospitalet, passant per Cornellà/ arribant fins al final del passeig Comte de Vilardaga, on te el final i inici de línia, lo que ha representat una millora pels usuaris del barri que utilitzen aquesta línia.
Fa molts anys se’ns va comentar que s’incrementaria la freqüència del SF1. Per fi l’1 de març s’ha ampliat la freqüència que ha passat, com estava previst, de 20 a 15 minuts, o sigui que ara passen 4 autobusos per hora. També s’ha modificat el recorregut: passa pel carrer Rosa Luxemburg del municipi veí de Sant Just, te una parada al carrer Rosa Leveroni, que substitueix a la que estava davant del Parc Europa en Frederica Montseny, i torna a parar al paseig Comte de Vilardaga a la mateixa parada que tenia abans.
Es millora la freqüència del SF3 dels diumenges i festius, que passarà a tenir els mateixos horaris que el dissabte.
La línia de busos L30 que unia Mas Lluí de Sant Just amb el centre /el Parador/ també s’ha modificat, ara es una línia interurbana la E30 que te la parada al mateix punt que abans, carrer Rasa Luxemburg, però que a mes de passar pel centre de Sant Just arriba a l’Hospital Broggi i continua per la B-23, Diagonal, Ciutat Universitària i arriba fins l’Illa. La freqüència es de 20 minuts. Te punts d’interconnexió amb el TRAM i la Línia3 de metro.
S’han millorat també alguns vehicles que ara són híbrids i “gradualment s’anirà renovant la flota per vehicles mes sostenibles”.
El barri va guanyant oportunitats pel desplaçament en transport públic i creiem que es bo pel barri i pels veïns /ens hem assabentat d’aquestes millores per “el Butlletí”/
Les obres del soterrament de les vies del tren s’iniciaran abans de que acabi l’any. Durant les obres del soterrament, que duraran 4 any, i després la urbanització en superfície, la mobilitat del barri i de la ciutat s’anirà adequant a la evolució de les obres, seran uns anys complicats.
Però, aquest procés permetrà replantejar el transport públic i privat de Sant Feliu, ja que desapareixerà la barrera que impedeix la comunicació entre la part alta i baixa de la ciutat, en els dos sentits. Es millorarà la mobilitat i potenciarà el transport públic.
Ens podem felicitar!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada